FANDOM

Reina
Reina
Voiced by Summer Crockett Moore (English version)
and Alessandra Karpoff (Italian version)
Age (at first appearance): 15 Stars old (as an Angel in the past)

More than 200 stars old

Personal Color: Blue and white
Powers: Electric Fly (shots electricity)

Black Sphere

Rival Devil: Zebel
Assigned Earthly One(s): Maliki (formerly)
Mascot: Scarap (scarab/brooch)
Love Interest(s): Maliki (but enslaved)

Η Ρήγισσα κάποτε ηταν Άγγελος όμως τώρα πλέον λόγω της ιεροσυλίας που διέπραξε κάποτε, δεν ειναι πια Άγγελος αλλα ουτε και δαίμονας. Ειναι γνωστή ως ουδέτερη, οπου ζει στο λιμπο για αιώνες μαζί με τον υπηρέτη της τον Μελαχια. Στην πρώτη σεζον τη συναντάμε ως την κυρια εχθρό των δαιμόνων και των αγγέλων, οπου θέλει να τους καταστρέψει προκειμένου να τους εκδικηθεί που την έκλεισαν στο λιμπο.

Προσωπικοτητα & Εμφάνιση Edit

Οταν η ηλικία της Ρηγισσας ηταν 15 αστέρων, ειχε ανοικτογαλαζα μάτια, φορούσε άσπρο γαλάζιο φόρεμα μετρίου μήκους, ειχε ενα χρυσό στολίδι στα μαλλιά, ειχε το μασκότ της σαν καρφίτσα επάνω της καθώς και χρυσά φτερά και χρυσό φωτοστέφανο.

Σαν ουδέτερη, έχει κεχριμπαρένια μάτια, δυο τατουάζ στο πρόσωπο, στα δεξιά ενα μαύρο που σχηματίζει ριγες και κάτω απο το μάτι εχει ενα μαύρο ανάποδο τρίγωνο. Στο αριστερό μερος έχει ενα κόκκινο τατουάζ που μοιάζει με φλόγα και κάτω απο το μάτι της σχηματίζεται ενα δάκρυ. Το δέρμα της ειναι χλωμό σαν δαίμονα. Τα χείλη της ηταν σκούρα μωβ.

Όσο βρισκόταν φυλακισμένη στο λιμπο, φορούσε φόρεμα με κουκούλα που ειχε μαύρες ραυδοσεις και μια μάσκα που κάλυπτε το πρόσωπο της και στο κέντρο του σχημάτιζε μια αράχνη. Φορούσε επισης γκρίζα ζώνη και μπότες με γκρίζα και μαύρα σχεδια. Κρατούσε ενα αρχαίο μαγικο μπαστούνι αποτελούμενο απο πολυτιμα μεταλα οπως πλατίνα. Δημιούργησε το νέο της σκιπτρο που το ονόμασε μαύρη σφαίρα. Εκτός του λιμπο άλλαξε. Η μάσκα έφυγε και φανερωσε τα χαρακτηριστικά της, φορούσε φόρεμα χωρίς κουκούλα με μωβ φόδρα , και μαύρα και μπλε σχέδια και σαν κοσμήματα φορούσε μαύρο περιλαιμιο και σκουλαρικια, ενα στρογγυλο δεξιά και ενα σε σχήμα μισοφεγγαρου αριστερά. Τα μαλλια της ηταν σκούρα μπλε με λευκές ανταύγειες. Την ωρα της τελικής μάχης αλλάζει και πάλι μορφή. Μετατρεπεται σε τέρας ύψους περίπου δέκα μέτρων που το σώμα του ειναι ενα γκρίζος κορμός με μαύρες ραβδωσεις, ριζωμένος κάτω απο τη γη. Τα χέρια της αντικαθιστουνται με δέκα γκρι πλοκάμια με μαύρες επίσης ραυδωσεις και αγκιστρα στα ακρα. Το πρόσωπο της αλλάζει σε ενα βαθμό καθώς τα αυτιά της γίνονται αιχμηρά και μεγάλα, τα τατουάζ της γινονται ομοιόμορφα σε χρωμα και σχήμα με εξαίρεση το ανάποδο τρίγωνο και το δάκρυ που παραμένουν ίδια στο σχήμα. Τα δόντια της γινονται κοφτερά και έχει μακριά μυτερη γλώσσα. Έχει μεγάλα γαμψά φρύδια, και πράσινα μάτια σαν φίδι.

Σαν Άγγελος, η Ρήγισσα φρόντιζε παντα για το καλο και την ασφάλεια του γήινου της και ηταν στοργική και τρυφερή και έβαζε το συναίσθημα πάνω απο τη λογική που ηταν η αιτία που της συνέβησαν όλες οι κακοτυχίες.

Σαν ουδέτερη, ειναι ανελέητη, εκδικητική, κακόβουλη, ασυναισθητη και σε μικρό βαθμό, εύπιστη, οπως βλέπουμε στο επεισοδιο 49 του πρώτου κύκλου, οταν έρχεται η Ραφ που την θεωρεί εχθρό της και της ζητάει να συνεργαστουν. Η Ρήγισσα πείθεται οταν λέει στη Ραφ να καταστρέψει τη Χρυσή Σχολη και εκείνη το κάνει, εικονικά και οχι πραγματικά, πράγμα το οποίο δεν αντιλήφθηκε η Ρήγισσα. Στη συνεχεια καταλαβαίνει οτι έκανε λάθος που την πίστεψε, οταν η Ραφ κλέβει το κλειδί του υπογείου οπου βρισκεται το πορτραίτου του Μελαχια του πατέρα της. Όμως ειναι και έξυπνη γιατι μελεταει τα σχεδια της προσεκτικά πριν την εκτέλεση τους που καταληγουν παντα σε επιτυχια.

Η συμπεριφορά της απέναντι στον Μελαχια ειναι ένδειξη των αρνητικών στοιχείων του χαρακτήρα της, γιατι κατα τη διάρκεια του βίου της στο λιμπο αλλα και εκτός βλεπουμε τη Ρήγισσα να κακοποιεί διαρκως το Μελαχια. Η κακοποίηση του Μελαχια ηταν αποτέλεσμα του θυμου της. παραδείγματα αυτής της συμπεριφοράς περιλαμβάνουν την άσκηση πάνω του της μαγείας της Μαύρης Σφαίρας, παρόλες τις ικεσιες του οτι η δύναμη αυτη μπορούσε να τον σκοτώσει η να τον δηλητηριάσει. Ενα άλλο παράδειγμα ειναι οταν τον πετάει απο τα πανυψηλα σκαλιά του λιμπο. Επίσης το βλεπουμε οταν εξαπολυει τα φεροξ καταπάνω του. Ενα επιπλέον στοιχείο της κακιάς της ειναι οταν καταφτάνουν στο πρώην σπίτι του Μελαχια που το χρησιμοποιεί σαν δικό της και το καθαρίζει όλο εκτός απο ενα δωμάτιο που αφήνει σκόπιμα να το καθαρίσει ο Μελαχιας και οταν τη ρωτάει " Γιατι Κυρία μου, δεν μπορείς να το κανεις εσύ;" , του απαντάει "Μπορώ αλλα δεν θέλω." Τελος, ο Μελαχιας θυμαται το παρελθόν του με τη βοήθεια της κόρης του, με αποτέλεσμα να θεωρηθει τελείως άχρηστος απο τη Ρήγισσα, με αποτέλεσμα να τον σκοτώσει.

Το μίσος της για τους αγγέλους και τους δαιμονες ειναι ως ενα βαθμό δικαιολογημένο αφού αυτοί την έκλεισαν στο λιμπο. Η Ρήγισσα όμως εκτος απο αυτούς, με τον ίδιο τροπο αντιμετωπίζει και τον Μελαχια. Το ερώτημα όμως ειναι, το μισος της για τον Μελαχια ειναι πραγματικό η απλώς εκτονώνει το θυμο της πάνω του; Η Ρήγισσα μπορεί όντως να μισεί τον Μελαχια γιατι αν τα πραγματα ηταν διαφορετικα και δεν ειχε αναγκαστεί να τον πάρει, ποτέ δεν θα της είχαν συμβεί όλα αυτά. Αλλα κι οταν ειχε κλέψει το πορτραιτο μπορεί να γνώριζε οτι ηταν ιεροσυλία αλλα ίσως δεν γνώριζε οτι θα υπήρχαν συνέπειες και ακόμα και αν το υποψιαζόταν δεν θα φανταζόταν ποτέ κάτι τέτοιο γιατι δεν ειχε υπαρξει ποτέ παρόμοιο περιστατικό. Οταν πήρε το πορτραίτο γνώριζε οτι ο Μελαχιας δεν θα ειχε βούληση αλλα ποτέ δεν ειχε σκοπό μέχρι τότε να τον βλάψει. Για να καταλάβουμε καλύτερα τη σκέψη της θα μπορούσαμε να πούμε οτι οταν πήρε το πορτρέτο θα μπορούσε να εκμεταλλευτει για καλο του το γεγονός οτι δεν ειχε βουληση, προκειμένου να δημιουργησει μια νέα πραγματικότητα για αυτόν και την ίδια, οπως οτι ηταν παντρεμένοι και ζούσαν στο σπίτι του απο τη στιγμή που η Ρήγισσα ειχε αποφασίσει να παραμείνει για παντα γήινη και να μην ξαναγίνει Άγγελος για χάρη του. Όμως τα πραγματα οπως προαναφέραμε πήραν αντίθετη τροπή απο αυτη που φανταζοταν, με αποτέλεσμα να θεωρήσει τον Μελαχια βαθειά ρίζα των προβλημάτων της, εφ´οσον για χαρη του ξεκίνησε όλο αυτο. Στη συνεχεια με το πέρασμα του χρόνου στο λιμπο, η αγάπη της μετατράπηκε σε μίσος αφού σκεφτόταν οτι εξαιτίας του έγιναν όλα.

Σαν τελικο συμπέρασμα, θα μπορούσαμε να πούμε οτι απο τη στιγμή που προηγήθηκε το συναίσθημα απο τη λογική με αποτέλεσμα να πράξει αυτά που έπραξε συν το γεγονός οτι κατα τη διάρκεια της παραμονής της στο λιμπο σκεφτόταν συνεχεια το γεγονός πως αν ο Μελαχιας δεν ηταν ποτέ στην κατάσταση που ηταν, ποτέ δεν θα γινόταν οτι εγινε με αποτέλεσμα αυτές οι σκέψεις να την "τυφλώσουν" και τελικά να θεωρήσει αυτόν σαν κύριο υπαίτιο. Αυτο δικαιολογει τις πράξεις της αφού αυτη δεν ειχε το μεγαλύτερο μερίδιο της ευθυνης. Εφ´οσον δεν γνώριζε την Κασσιντυ και τον Κουμπρολ που ηταν οι πραγματικοί υπαίτιοι για τη θλίψη του Μελαχια ειναι φυσικό να πράξει οπως έπραξε χωρις να ψάξει τα βαθύτερα αιτια.

Η ιστορια της ΡηγισσαςEdit

Ηστορια της ρηγισσας ξεκινά το ετος1800 οπου και μόλις ειχε πάρει την ειδικότητα του αγγέλου φυλακα ο γιηνος που είχε αναλαβει ηταν ο Μελαχιας ο άτυχος ανθρωπος δυςτυχως ειχε χάσει την γυναικα και την κορη του απο κάποιο μυστηριώδες φαινομενο απο τότε το μονο που έκανε ηταν να φτιάχνει φίλτρα οπου κάνανε του ήδη ερωτευμενους άνθρωπούσ να παραδεχτούν τα συνασθηματα τους ο ενας στον άλλο κάτι που η Ρηγισσα αγνοουσε.Μη μπορώντας να τον θέλει άλλο σε αυτήν την κατάσταση αποφάσισε οτι ο Μελαχιας πρεπει να ξαναδεί τΙ σημαινει αληθινη αγάπη ομως αυτήν τη φορα στο πρόσωπο της Ρηγισσας.Ετσι αγνοώντας τις υποδείξεις του δαιμονα φυλακα αντιπάλου της πηρε μορφή γιήχου και πηγε στο σπίτι του Μελαχια με σκοπό να ρίξει το φίλτρο του στον ίδιο ομως Οπως προαναφέραμε δεν γνωριζε οτι τα φίλτρα πιάνανε μονο στουσ ήδη ερωτευμενους.

Αφου το σχέδιο της απετυχε πεταξε ως την Χρυση σχολή με σκοπό να πάρει το πορτρέτο που αντιπροςωπευε την ελευθερία του και πως οταν το πάρει ο Μελαχιας δεν θα ηταν παρά μαργιονετα στα χέρια της. Αυτο που δεν γνωριζε ηταν οι συνεπειες των πράξεων της.Οταν ππήρε το πορτρέτο θεωρηθηκε ιεροσυλία τοσο υψηλου βαθμού οπου και εκδιώχθηκε απο το ταγμα των αγγελων ομως δεν εγινε δεκτη ουτε και στο τάγμα τον δαιμονων.

Η άτυχη Ρηγισσα ηταν πλέον ουδετερη ουτε Άγγελος ουτε διαβολος ηταν η ουδετερη οπου ειδε καταδικαστεί σε αιωνια φυλακη στο λιμμπο το χασμα αναμεσα στην κόλαση και τον παράδεισο. Εκεί δεν ηταν μόνη την ακολουθησε ο Μελαχιας όντας πια υπηρέτης της.

185 χρονια έμεινε στο λιμμπο τοσο περίμενε για να συμβει αυτο που ποθούσε μια ιεροσυλία αντίστοιχα τοσο ισχυρή με αυτήν που ειχε δια πραξει εκέινη κάποτε και ναι το φιλί ανάμεσα σε ένα δαίμονα και έναν αγγέλιο και ηταν επιτέλους ελευθερη να εκδικηθεί του δαίμονες και του αγγέλους που την έκλεισαν στο καταραμενό λιμμπο.Δυστυχως για τον υπηρέτη της δεν τελειωνει καλα τον σκοτώνει οταν συναντά την κορη του και θυμαται εξάλλου ηριγισα δίκακολογείται γιατι αν δεν ηταν αυτός τίποτα δεν θα της ειχε συμβει. Δυςτυχως για αυτη την ξανακλίνουν στο λιμμπο μετα απο μια μάχη και τώρα περιμένει για το επομενο βήμα της. Ομως αυτο που δεν γνωρίζει ακόμα ειναι πως δεν ηταν ο Μελαχιας υπεύθυνος για τα μαρτυρία της η βαθύτερη ρίζα ειναι η Κασηντη και ο Κουμπρολ ενας δαιμονας και μια αγγελος οπου ηταν υπεύθυνοι για την εξαφάνιση της οικογενειας του.

Σεζον 1Edit

Στην πρώτη σεζόν η Ρηγισσα ειναι η κυριος εχθρός των αγγελων και δαιμονων οπως και προαναφέρετΆι και στην ιστορία της.Προσπαθει να κάνει τον Θιαφη και την Ραφ να φιληθούν προκειμένου να γίνει ιεροσυλία τοσο ισχυρη όσο εκείνη που ειχε διαπράξει καποτε εκείνη.Αυτο το κατάφερνεΙ οταν στελνει μια αραχνη να τους τσιμπήσει και οπου το δηλητηριο κτης θα τους έκανε να παραδεχτούν ο ενας στον άλλο τα ηδη υπαρκτά ερωτικα συναιςθηματα που έτρεφαν μέσα τους.Αφου γινει αυτο απελευθερώνεται ομας στην μάχη οι ΆγγελοΙ και οι δαίμονες με την δυναμη του πρισματος την ξανακλεινουν στο λιμπο.

Σεζον 2Edit

Στο 52ο και τελευταίο επεισοδιο. (the universe balance part 2) η Blue καταφτάνει με το κλειδι με το όποιο ανοίγει τις πυλες της φυλακης. .Η Ρηγισσα την υποδέχεται με χαρά και επιτέλους ειναι έτοιμη να ξαναντικρησει τα πρόσωπα των εχθρών της και οχι μονο αυτών που νομιζε εχθρους της.

ΛιμποEdit

Το λιμμπο ειναι ενας μυστηριος κόσμος ανάμεσα στον παράδεισο και την κολαση αν και συνηθιζεται να χαρακτηρίζεται μονο ως άκρο της κολάσεως. Στο λιμπο το έδαφος ειναι αόρατο περιτριγυρίζεται απο κίονες και σκούρα σύννεφα και ομίχλη. Εκεί ζουν μυστηριωδη πλασματα οπως τα φεροξ οπου ειναι κάποιο είδος δαιμονικων μαϊμούδων.Ομως το λιμπο φιλοξενεί και άλλουσ εξα¨υλομενους οπως πνευματα οπου κρίθηκαν επικίνδυνα σε τέτοιο βαθμό ωστε να μην ενταχθούν εστω στους δαιμοβας. Η Ρηγισσα λέγεται πως διατηρούσε φιλικές σχέσεις με ενα απο τα πιο δαιμονικα πνεύματα του λιμπο. Τα κελιά τους πιθανόν να ηταν δίπλα και πιθανόν να επικοινωνουσαν με κάποιου είδους τηλεπάθεια που διαπερνούσε τα τείχη των κελιών. Στο λιμπο υπαρχουν και φρουροί οι οποιοι ειναι μονο για τους πιο επικίνδυνους φυλακισμένους οπως ο γείτονας της Ρηγισσας. Την Ρηγισσα την ανέλαβαν μετα την πρωτη της απόδραση. Οι φρουροι αυτοί ονομάζονται Ουδέτεροι και έχουν χαρακτηριστικά αγγέλου και δαίμονα. Έχουν μαύρο σώμα και φτερά οπως ενας δαίμονας. Δεν έχουν κάποια αμφίεση και φαίνεται μονο το μαύρο τους σώμα. Ο μόνος εξοπλισμος που φέρουν ειναι ενα δόρυ. Το πρόσωπο τους ειναι ανέκφραστο και το μονο που διακρίνεται ειναι τα δυο κατάλευκα κενά μάτια τους που συμβολιζουν την τυφλή δικαιοσύνη που μονο ενας Άγγελος μπορεί να αποδώσει.Edit

Edit